Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website stemt u hiermee in.
Gratis verzending vanaf € 100,00
Of 6 dagen per week zelf ophalen
Altijd 10% korting
op het gehele assortiment!
Veilig en makkelijk betalen
iDeal - PayPal - Overboeking
Bel: 053 - 850 95 21
Di t/m Vr van 12:00 tot 17:00

Zippo Garantie & Reparatie

Let op, de garantie van uw product verloopt via de fabrikant. U stuurt uw product dan ook direct naar het verzamelpunt voor Nederland van Zippo zelf. ZippoSpecialist.nl staat hier dan ook geheel buiten. Vanuit de postbus word uw product door gestuurd naar de Zippo Duitsland waar uw product gerepareerd zal worden. Een reparatie kan 6 tot 8 weken duren. Zodra uw product weer in orde is ontvangt u deze weer op uw adres per post.

Indien uw Zippo aansteker het niet meer doet probeer deze dan aub niet zelf te repareren. Hierdoor zou u het alleen maar erger kunnen maken.

Garantie

Op alle Zippo aanstekers zit een levenslange garantie. Dit houdt in dat wanneer uw Zippo aansteker ooit defect gaat, u deze op kunt sturen en deze kosteloos zal worden gerepareerd of worden vervangen.

Reparatie

Stap 1 : Sommige producten hebben nog enige voorbereiding nodig voordat deze verstuurd kunnen worden

ZIPPO AANSTEKERS

  • Verwijder het binnenwerk uit het omhulzel.
  • Laat de aansteker zo minimaal 2 dagen liggen zodat alle benzine kan verdampen.
  • Schuif het binnenwerk weer in het omhulsel.

HANDWARMERS (welke werken op benzine)

  • Laat de benzine minimaal 2 dagen verdampen

Stap 2 : Verpak uw producten goed en voeg het benodigde formulier toe

Verpak maar 1 product per zending. Wanneer u meerdere producten bij elkaar verpakt, is de kans groot dat deze producten beschadigen.

Omdat het hier om een postbus gaat kunt u uw bestelling enkel versturen via PostNL. Het word aangeraden om uw aansteker met track-en-trace en verzekerd op te sturen voor het geval hier onderweg iets mee gebeurt. De kosten voor het opsturen zijn voor eigen rekening. Het is echter ook mogelijk uw pakket ongefrankeerd op te sturen.

Om het u wat makkelijker te maken kunt u hier een General Repair Document opstellen. U vult het formulier zo volledig mogelijk in en u ontvangt vervolgens het General Repair Document via uw e-mail welke u bij kunt sluiten bij uw verzending.

Let op, de garantie van uw product verloopt via de fabrikant. U stuurt uw product dan ook direct naar het verzamelpunt voor Nederland van Zippo zelf. ZippoSpecialist.nl staat hier dan ook geheel buiten. Vanuit de postbus word uw product door gestuurd naar de Zippo Duitsland waar uw product gerepareerd zal worden. Een reparatie kan 6 tot 8 weken duren. Zodra uw product weer in orde is ontvangt u deze weer op uw adres per post.

Voor Nederland (Dit is een postbus adres heeft dus geen contactgegevens. Van hieruit word het doorgstuurd naar Duitsland)

Zippo European Repair Clinic
Postbus 174
7040 AD 's Heerenberg
Nederland

Voor Duitsland
Zippo European Repair Clinic
Groendahlscher Weg 87
D-46446 Emmerich am Rhein
Germany

Telefoonnummer: +49 2822 7134100
E-mail: mail@zippo.de

Alle genoemde prijzen zijn incl. btw.